Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Uriasz | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina Uriasz adresTarnów zarejestrowany11.12.2007 @21:34:18 ostatnio na stronie02.02.2010 @01:28:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty5 komentarze236 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aperion    14.05.2008 @22:06:47
nie umiem rysować za bardzo
_______
http://www.kjankowski.za.pl adres mojej strony zapraszam
~aperion    14.05.2008 @21:59:33
dzięki za komentarz brązu odlewane.
_______
http://www.kjankowski.za.pl adres mojej strony zapraszam
~Ammie    12.05.2008 @19:12:51
do mnie też ten rzepak gadał
~MateuszKijak    07.05.2008 @19:15:14
czesc Paulina mam na digu ta martwa na wystawke jak chcesz to sobie kuknij.na tym plenerze w debnie jest jeszcze nowy wiśnicz tyle ze oni codzien maluja do 16, a my do 13.pozdro
~EEJ    26.04.2008 @17:04:40
dzieki.
~czarekart    26.04.2008 @15:28:24
1 - nie bać się
2 - dużo wody i dużo plam...
3 - szczegóły na końcu...
- i każda praca jest udana......
~czarekart    26.04.2008 @15:25:33
ogladaj, ogladaj.... to pieknie, ze na taki polener jedziesz ... tam pewnie tez sie czegoś nowego nauczysz... i dzieki za komentarz... pozdrawiam...
~MateuszKijak    10.04.2008 @16:18:56
cześć Paulina dołączyłem do digarta,pozdro
~kamilk    04.04.2008 @18:46:41
dziękóweczka
~tritipupu    24.03.2008 @17:02:59
dzięki ;]
~tonkapull    23.03.2008 @23:53:29
dzięki...
_______
too old to rock'n'roll: too young to die...
~czarekart    19.03.2008 @10:06:00
dziekuję za odwiedziny i komentarz... pozdrawiam
~kamilk    07.03.2008 @21:56:15
fenks ale światła było aż nadto i odejmować musiałem, może za bardzo ;p
~kamilk    06.03.2008 @21:38:15
chciałbym żeby tak było, najlepiej do kalendarza Pirelli albo Lavazza niestety nawet do pięt nie dorastam fotografom którzy je robią ;p
dzięki
*dobryizly    23.02.2008 @21:36:55
pozdrawiam
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~GrzesioOutsider    19.02.2008 @17:57:18
no są różne materiały do rysowania , ja najbardziej lubię niebieski długopis, nie rozmazuje się jak rysuje lewą ręką, tylko wsiąka w papier. gdy rysuje ołówkiem wszystko mi się brudzi.węgiel albo grafit działają na mnie dołująco, )
~eyelid    16.02.2008 @16:39:42
dziekuje za ocene... a z tymi kreseczkami to juz tak jest, ze sa i raczej nie szybko odejda w zapomnienie
~GrzesioOutsider    16.02.2008 @14:39:19
wam wszystkich chodzi o to żeby to co robi się było prawie że ulizane i piękne, poprawnie narysowane i "grzeczne"mi sie podoba to co jest inne i nie do końca ładne, podobają mi sie stare rzeczy które ulegają rozpadowi, brzydota która jest dla mnie piękna. tylko że ją za ówarzyć.
~Pioo    15.02.2008 @21:58:22
Dzięki wielkie.Tylko mi o to chodziło.Nie wszyscy jednak to zauwazyli.Pozdrawiam
~kamilko    10.02.2008 @23:54:32
-PavelHubner    10.02.2008 @23:52:02
aaa, nawet podziekuje
~kamilk    10.02.2008 @23:48:33
ja sobie zapisałem na dysku i zmniejszyłem w photoshopie ;p
~daniaah    08.02.2008 @22:09:17
ojej, znam Cię . Fajnie, kolejna osoba od nas ze szkoły na digarcie.
_______
Don't be shocked by the tone of my voice. It's the new weapon
~kamilk    06.02.2008 @23:56:46
hehe..dzięki
~kinga20    18.01.2008 @14:48:11
cześć
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt